torsdag 3 maj 2012

Det tar sig!

Ja snart är veckan för renovering slut och det känns i vanlig ordning som man aldrig kommer att hinna göra allt färdigt tills på måndag.
Men med lite tur så ska ni som har tider bokade då slippa hinderbanor över diverse verktygslådor och gipsskivor. :)
Tänkte bjuda på en liten tjuvkik av en liten del av renoveringen också.
Kommer att bli ohyggligt bra!



Sist men inte minst, en tatuering som jag helt glömt bort att lägga upp här.
Kommer en läkt bild om ett par veckor.


Det var det det, ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Wohoo, där är han "min" gubbe! Ser ut att bli nice i studion också! Och TACK för min grymma tatuering!
    /Emma

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    schyst att få renovera en tatueringsstudio. Det skulle vara så himla kul att se renoveringen på Byggla. Kan du inte maila mig på vendela@byggla.se så får jag berätta mer om Byggla och om den lilla presenten jag kan erbjuda? Och riktigt bra tatuering, jag gillar den!
    Ha en fin helg!
    /Vendela på Byggla

    SvaraRadera